salman-iqbal-mubashir-luqmanIslamabad: A legal notice has been sent to three prominent personalities of ARY Television on behalf of 10 famous journalists. According to the details, ARY Television’s President and Chief Executive Salman Iqbal, Islamabad Bureau Chief Sabir Shakir and host Mubashir Luqman have received legal notice for blaming these journalists to take money from the government in the program Khara Such on ARY Television which is hosted by Mubashir Luqman.

With respect to the further details, a legal notice which was sent by Advocate Babar Sattar demands an apology from Mubashir Luqman and Sabir Shakir against those false allegations which was imposed on 10 famous journalists on 21st August in the show. The names of the 10 journalists who faced money taking allegation from Prime Minister in order to drawn-out the political situation are Hamid Mir, Saleem Safi, Zehra, Meher Aabbasi, Talat Hussain, Ansar Abbasi, Ejaz Haider, Rana Jawad, Javed Chaudhry and Absar Alam.

The legal notice also claimed that Mubashir Luqman and Sabir Shakir further blamed that several journalists went to the Prime Minister House on the same date of the program for the agreement with PM for positive media response. It is pertinent to mention that Rs 100 million fine also asked from these three men of ARY in return of these allegations against top journalists.